Assegurances

Atlantis Assegurances

Atlantis Auto

Amb Atlantis Assegurances, en conveni amb CCOO, pots fer-te una assegurança d'automòbil, de llar, d'accidents personals, de caravanes, de vida i d'estalvi amb unes condicions molt avantatjoses per als afiliats i afiliades.

www.atlantis-seguros.es
infocomercial@atlantisgrupo.es

Assegurança col·lectiva d'accidents

Si ets afiliat o afiliada amb més d'un any d'antiguitat i al corrent de pagament, et cobreix una pòlissa collectiva de nou mil euros (9.000 €) en cas de mort per qualsevol tipus d'accident.

Resum de les clàusules
.

Pla associat de pensions de CCOO

Si vols gaudir d'una pensió complementària en el moment de la teva jubilació, CCOO t'ofereix un PLA DE PENSIONS per a afiliats i afiliades, amb la garantia i el control de CCOO i en condicions millors que les que ofereixen altres entitats.

Característiques del pla associat de pensions de CCOO

Turisme

Carlson Wagonlit Travel

Si vols el millor viatge en les millors condicions, el trobaràs a Carlson Wagonlit Travel, en conveni amb CCOO.

Ofertes per afiliats a CCOO i associats.

CARLSON WAGONLIT TRAVEL
Av. Diagonal, 687 2a. planta.
08028 - BARCELONA

e-mail: Edimburgo.btcbcn@carlsonwagonlit.es
web: www.conc.cwtvacaciones.com

Association Vacances Tourisme Familles

L'acord del sindicat amb VTF (Association Vacances Tourisme Familles) permet la utilització de les seves residències i ciutats vacacionals als afiliats/es a CCOO, en les mateixes condicions que als seus propis socis. VTF compta amb més de 30 destinacions durant tot l'any.

Sol·liciteu informació i fullet gratuït al telèfon 902 18 07 85. Us atendran en castellà.

E-mail: vtflille@vtf-vacances.com
Web: www.vtf-vacances.com

Altres descomptes en turisme

Tots els afiliats a CCOO i associats poden gaudir de descomptes en centres de turisme (hotels, apartaments, càmpings...)

Feu clic per veure els descomptes en Turisme i lleure

Temps lliure

Per gaudir d'unes vacances a preus molt assequibles pots sol.licitar plaça en qualsevol de les residències de temps lliure següents.

Residència de Carballino

CarballinoSituada al municipi de Carballiño, a la província d’Orense i immersa a la conca del riu Arenteiro, entre els declivis meridionals de la serra del Far al nord i la vall del riu Avia al sud. Un lloc que s'ha de tenir en compte pel seu excel·lent clima tebi, i es pot aprofitar l'estada per gaudir dels seus relaxants aigües termals, la pesca fluvial, la saborosa gastronomia i els reconeguts vins del Ribeiro.

Edifici amb ascensor. Té biblioteca, sala de repòs i de jocs, bar, jardins i parc infantil, TV i vídeo, menjador autoservei, bugaderia, sala de planxat i de farinetes. Aparcament cobert opcional.

Disposa d’habitacions de 1, 2 i 4 places. Les habitacions quàdruples només poden estar ocupades per 2 adults i 2 nens menors de 12 anys.

Preus Carballino
Sol·licitud Panxon i Carballiño

Aquestes i moltes ofertes mes les podràs trobar a